Rasizm w Call Center. Pracownicy muszą zmieniać akcent. „Teraz brzmią zbyt biało”

Rasizm w Call Center. Pracownicy muszą zmieniać akcent. „Teraz brzmią zbyt biało”

Kategoria:

Startup z Doliny Krzemowej opracował innowacyjną technologię, która potrafi w czasie rzeczywistym zmienić akcent pracowników z Call Center na amerykański. Choć z tej funkcji korzysta obecnie około tysiąca osób głównie w Indiach i na Filipinach, nie brakuje głosów krytyki. Zarzuca się, że pracownicy brzmią teraz zbyt biało. – To zły kierunek – mówią przeciwnicy.

Aktualności

Znajduje się 4 tys. lat świetlnych od Ziemi. Naukowcy odebrali sygnał

Astrofizycy z Australii natknęli się na zagadkowy obiekt w naszej galaktyce. Położone ok. 4 tys. lat świetlnych od Ziemi ciało…

Prezes NBP Adam Glapiński: Inflacja w Polsce jest jednocyfrowa

– Mamy dziś radosny dzień. Inflacja w dniu dzisiejszym jest jednocyfrowa. W przyszłych kwartałach będzie maleć – powiedział prezes Narodowego…

Co z przedłużeniem ważności prawa jazdy? Ministerstwo wyjaśnia

Wszystkie prawa jazdy, których termin upłynął w okresie stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii pozostaną ważne – poinformowało Ministerstwo Infrastruktury.…

W Chinach opracowano urządzenie do „całowania” na odległość

Chińscy naukowcy opracowali urządzenie służące do zdalnego całowania. Przedmiot ma kształt ust i może naśladować prawdziwy pocałunek. Producenci przekonują, że…

Janusz Palikot pozywa Jana Śpiewaka. Chce 100 tysięcy złotych odszkodowania

– Jan Śpiewak pozwolił sobie na sformułowania skutkujące tym, że muszę podać go do sądu o zniesławienie – ogłosił w…

Wakacje kredytowe weszły w życie. Prof. Konrad Raczkowski: Wszystkim się opłacają

Wakacje kredytowe opłacają się wszystkim kredytobiorcom, jednak kosztem może być wysoka inflacja – powiedział w programie Gość Wydarzeń24 profesor Konrad…