Rasizm w Call Center. Pracownicy muszą zmieniać akcent. „Teraz brzmią zbyt biało”

Rasizm w Call Center. Pracownicy muszą zmieniać akcent. „Teraz brzmią zbyt biało”

Kategoria:

Startup z Doliny Krzemowej opracował innowacyjną technologię, która potrafi w czasie rzeczywistym zmienić akcent pracowników z Call Center na amerykański. Choć z tej funkcji korzysta obecnie około tysiąca osób głównie w Indiach i na Filipinach, nie brakuje głosów krytyki. Zarzuca się, że pracownicy brzmią teraz zbyt biało. – To zły kierunek – mówią przeciwnicy.

Aktualności

Niezwykłe pierścienie Urana. NASA pokazało zdjęcie z Teleskopu Webba

NASA zaprezentowała zdjęcia Urana z Kosmicznego Teleskopu Jamesa Webba. Na najnowszej fotografii zobaczyć można aż 11 z 13 pierścieni lodowego…

Seniorze, koniec długiego czekania. NFZ zapowiada zmiany w skierowaniach do sanatorium

Zmiany zapowiadane przez Ministerstwo Zdrowia z pewnością ucieszą wielu seniorów planujących pobyt w sanatorium refundowany przez Narodowy Fundusz Zdrowia. Ministerstwo…

Ministerstwo Cyfryzacji wprowadza nowy przepis. Znikną fałszywe SMS-y?

Fałszywe SMS-y to w ostatnich czasach prawdziwa plaga. Nie tylko operatorzy sieci komórkowych, ale także Ministerstwo Cyfryzacji stara się usilnie…

ZUS przesuwa terminy wypłat trzynastek. Kiedy możesz spodziewać się pieniędzy? 

ZUS ogłosił zmiany w harmonogramie wypłat trzynastych emerytur na 2025 rok. Ze względu na układ kalendarza, niektóre terminy zostaną przesunięte,…

ZUS masowo odbiera świadczenia, wystarczy jeden błąd

Jedno niedopatrzenie podczas pobierania świadczenia z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych może kosztować utratę świadczeń. Instytucja zwiększa kontrole Polaków i Polek przebywających…

Dostałeś taki list z banku? Jeśli go zignorujesz, mogą zablokować ci konto

Zgodnie z ustawą o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu banki w Polsce mogą wymagać od swoich klientów dokumentacji potwierdzającej…