Rasizm w Call Center. Pracownicy muszą zmieniać akcent. „Teraz brzmią zbyt biało”

Rasizm w Call Center. Pracownicy muszą zmieniać akcent. „Teraz brzmią zbyt biało”

Kategoria:

Startup z Doliny Krzemowej opracował innowacyjną technologię, która potrafi w czasie rzeczywistym zmienić akcent pracowników z Call Center na amerykański. Choć z tej funkcji korzysta obecnie około tysiąca osób głównie w Indiach i na Filipinach, nie brakuje głosów krytyki. Zarzuca się, że pracownicy brzmią teraz zbyt biało. – To zły kierunek – mówią przeciwnicy.

Aktualności

Atak hakerski na PESA Bydgoszcz S.A. „Ograniczony dostęp do zasobów”

Hakerzy zaatakowali systemy informatyczne producenta wagonów kolejowych i tramwajowych firmy PESA Bydgoszcz S.A – poinformowały media. Firma ustosunkowała się do…

Kontrole w domach Polaków. Sprawdzą, czy masz ważny dokument

Kontrolerzy ogrzewania mogą zapukać do twoich drzwi i sprawdzić posiadanie świadectwa energetycznego. Wyrobienie tego dokumentu kosztuje kilkaset złotych. Warto to…

Spór w Radzie Polityki Pieniężnej. Prof. Joanna Tyrowicz: Daleko do inflacyjnego celu

– Prognozy profesjonalnych analityków na 2024 r. wskazują na inflację powyżej 5 proc., więc daleko od wskazywanego celu inflacyjnego –…

Inflacja w lutym 2024. Pierwszy taki odczyt od trzech lat

Inflacja w lutym wyniosła 2,8 proc. rok do roku – przekazał Główny Urząd Statystyczny. Takiego poziomu wskaźnika indeksu cen konsumenckich…

Prezydent podpisał ustawę ws. zamrożenia cen gazu w 2023 r. na poziomie z 2022 r.

Prezydent Andrzej Duda we wtorek podpisał ustawę, której celem jest zamrożenie cen gazu m.in. dla odbiorców indywidualnych w 2023 r.…

PKP Energetyka po siedmiu latach wróci w państwowe ręce. Kupi ją PGE

Zarząd Polskiej Grupy Energetycznej (PGE) podpisał przedwstępną umowę z Edison Holdings S r.l. na zakup 100 proc. udziałów w PKPE…