Rasizm w Call Center. Pracownicy muszą zmieniać akcent. „Teraz brzmią zbyt biało”

Rasizm w Call Center. Pracownicy muszą zmieniać akcent. „Teraz brzmią zbyt biało”

Kategoria:

Startup z Doliny Krzemowej opracował innowacyjną technologię, która potrafi w czasie rzeczywistym zmienić akcent pracowników z Call Center na amerykański. Choć z tej funkcji korzysta obecnie około tysiąca osób głównie w Indiach i na Filipinach, nie brakuje głosów krytyki. Zarzuca się, że pracownicy brzmią teraz zbyt biało. – To zły kierunek – mówią przeciwnicy.

Aktualności

GUS: Inflacja w styczniu wyniosła 17,2 proc

Ceny towarów i usług konsumpcyjnych w styczniu 2023 r. wzrosły rok do roku o 17,2 proc., a w porównaniu z…

Nie pracujesz w swoim zawodzie? Sprawdź, czy przysługuje ci 1200 złotych wsparcia od państwa

Ze statystycznego punktu widzenia niewiele osób aktywnych na rynku pracy w Polsce może cieszyć się z tego, że pracuje w…

Indonezja: Śmiertelnie groźny składnik w syropie. Ponad 200 dzieci nie żyje

Szefa i trzech innych pracowników indonezyjskiej firmy produkującej syrop na kaszel skazano na karę więzienia i zapłacenie grzywny. Istnienie śmiertelnie…

Alkohol online, na wynos i z dowozem? Jest petycja do premiera

Kongres Polskiego Biznesu chce, żeby sprzedaż alkoholu możliwa była również przez internet. Organizacja pracodawców argumentuje, że bez zmian w przepisach…

Coraz droższe bilety lotnicze. „Jest obawa, że zabijemy popyt na podróże”

– Na unijny pakiet Fit for 55 branża patrzy z dużym sceptycyzmem – powiedział w Polsat News ekspert ds. lotnictwa…

Nadchodzą zmiany w ChatGPT. Jak będzie działać model GPT-5?

W trakcie niedawno przeprowadzonej rozmowy przez Billa Gatesa z Samem Altmanem padły ciekawe informacje na temat zmian, jakie pojawią się…