Rasizm w Call Center. Pracownicy muszą zmieniać akcent. „Teraz brzmią zbyt biało”

Rasizm w Call Center. Pracownicy muszą zmieniać akcent. „Teraz brzmią zbyt biało”

Kategoria:

Startup z Doliny Krzemowej opracował innowacyjną technologię, która potrafi w czasie rzeczywistym zmienić akcent pracowników z Call Center na amerykański. Choć z tej funkcji korzysta obecnie około tysiąca osób głównie w Indiach i na Filipinach, nie brakuje głosów krytyki. Zarzuca się, że pracownicy brzmią teraz zbyt biało. – To zły kierunek – mówią przeciwnicy.

Aktualności

Żyjemy dłużej, więc emerytura będzie niższa. Ekspert ostrzega: Trzeba budować dodatkowy kapitał

– Dzisiejsi 40-latkowie powinni budować dodatkowy kapitał emerytalny. Przechodząc na emeryturę za około 20 lat, dostaną świadczenia wysokości ok. 20…

Wicepremier zapowiada nowe rozwiązania antykryzysowe. „Kolejnym celem jest myślenie o pojutrze”

Wicepremier i minister rozwoju Jadwiga Emilewicz zapowiedziała nowe rozwiązania w ramach pakietu antykryzysowego. Będą one dotyczyć między innymi wakacji kredytowych,…

Forum Ekonomiczne Karpacz. Smart City – inteligentne inwestycje w mieście przyszłości

5G pozwala rozwijać sieci urządzeń, tam, gdzie wymagana jest szybka reakcja. Dlatego dobrze sprawdza się w systemach zarządzania komunikacją miejską,…

Zamrożenie cen gazu. Rząd przyjął projekt ustawy

Rząd przyjął projekt ustawy, która zamraża ceny gazu w 2023 r. na poziomie z 2022 r. – poinformowała Kancelaria Premiera.

Spadek bezrobocia w Unii Europejskiej. Polska notuje znakomity wynik. Przed nami tylko jeden kraj

Polska zajęła w czerwcu drugie miejsce pod względem najniższej stopy bezrobocia spośród wszystkich krajów Unii Europejskiej. Z danych opublikowanych przez…

Forum Ekonomiczne Karpacz. „Bezpieczeństwo żywnościowe fundamentem porządku europejskiego”

Tematem jednej z debat w ramach XXXI edycji Forum Ekonomicznego w Karpaczu będzie dyskusja o bezpieczeństwie żywnościowym Polski i regionu.